Ga naar inhoud

Wat is een van de betere DDR geheugen merken ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9ce07ebb27="Bosje"]Kingston, maar wel een stuk duurder. Zelfs oudere modellen Compaq werken ermee. Dus poen teveel KINGSTON :lol: anders de merken die al genoemd zijn. Siemens (infineon) heb ik ook goede ervaring mee[/quote:9ce07ebb27] Ik gebruikte altijd Kingston heel makkelijk vrijwel nooit problemen en heel stabiel alleen die oc' ers die zeuren weer :wink: gaat niet hard genoeg maar voor normaal gebruik idd Kingston prima of infineon en is op dit moment niet echt duur (www.gistron.nl) als je vooruit betaald helemaal spotgoedkoop 60 euro voor 256 Mb
Link naar reactie
Nou als je gaat OC'en zuigt Kingston behoorlijk :( Het is BTW even duur als Samsung (Samsung zelfs iets goedkoper, dus waarom geen Samsung?) Die Kingston modules lopen dus met geen mogelijk harder dan waarvoor ze gemaakt zijn :cry: Misschien voor non-OC'ers leuk, maar waarvoor dan zoveel geld voor merkgeheugen betalen? Koop dan gewoon een goedkoop no-name reepje bij de plaatselijke PC-boer die doen het ook gewoon goed en OC'en niet.
Link naar reactie
BA Geplaatst: Za Jun 01, 2002 11:18 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ja, in windows XP bijvoorbeeld is 512 MB zeker sneller, en nieuwe games etc zullen ook een stuk soepeler draaien met 512 MB. ----- Ik bedoelde eigenlijk of et wat uitmaakt of je bv 2 geheugen modules hebt van 256MB of eentje van 512MB
Link naar reactie
1 module van 512 MB ipv 2x 256 MB is in principe altijd beter voor je stabiliteit. Het hoort niet uit te maken, maar de kans op instabiliteit is altijd groter met meer modules in gebruik, ook kan het zijn dat je door het mobo zelf je timingen minder snel instellen kan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...