Ga naar inhoud

Upgrade Pc advies


Aanbevolen berichten

Ik wil graag me oude pc upgraden heb nu een abit BE6-II mobo met intel celeron 800 en een asus 6800 deluxe videokaart nou zit ik erover te denken om of een PIII 1000mhz te kopen of een nieuw mobo en cpu die asus TUSL2-C met een tualitin core cpu erbij is dat de moeite waard?, volgens mij wel een nadeel dat je maar 512MB kwijt kan op dat mobo'tje :roll: Gallax
Link naar reactie
Ik vind die Tualatins ander stervens duur, het mogen dan wel goeie en zuinige procs zijn, in de pricewatch 391 euro voor 1400 Mhz, daar heb je een 2100+ voor! en die 1133 is 252 euro daar koop je dus een 2000+ voor! Ik zou maar eens kijken voor een goedkoop AMD systeem met DDR.
Link naar reactie
Hmm jullie zullen wel gelijk hebben dan denk ik :) maar denk dat ik dan maar een PIII 1Ghz hier in gooi dan ben ik teminste van die celeron af en bouw ik me nieuwe coolermaster box wel met een amd :D Is een dual Amd nog wat trouwens? of niet echt de moeite waard? die asus A7M266-D zie er wel aardig uit met twee 64bit pci sloten
Link naar reactie
[quote:366eca54da="Gallac"]idd een leuk U-160 64bit controller kaartje :wink: als een programma dual cpu's nie ondersteunt draait et toch wel gewoon?[/quote:366eca54da] tuurlijk draait hij, maar hij gebruikt alleen de 2e CPU niet :( Win XP Pro ondersteund als het goed is wel Dual Proccesing Systemen dus met Win XP tooltjes zou je preformence winst moeten zien. Voor de rest zijn er naar mijn weten een paar zware proggies als CAD die het ondersteunel en ook Quake 3 ondersteund het.
Link naar reactie
Goeie vraag BA ik heb geen idee volgens mij niet, zou wel mooi zijn want ik speel rtcw veel ;) Erik naja waarom slecht? als jij een scsi 160 raid kaart erin gooit met 2 scsi hd's heb je dubbele doorvoor volgens mij (nie me der aan ophangen hoor weet nie zeker) alleen is er een dan weer een bottleneck tussen die north en soutbridge op da mobo omdat die link "maar" 266MB/s aankan als ik et goed heb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...