Ga naar inhoud

63 Graden na 2 uur??!


Aanbevolen berichten

[quote:3549ebc79d] Op 10-05-2002 12:14 schreef Leonarduz: da lijkt me wel moeilijk, de ventilator waar haalt die zijn stroom vandaan? gewoon de fan2 aansluitng op het mb? of 12 volt? en moet ik tijdens het zagen een gleufje voor de draad ofzo maken? [/quote:3549ebc79d] De fan zit aan de binnenkant van je kast, dus dat draadje kun je zo aansluiten op een witte voedingsstekker.
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
systeemfan kan echt veel schelen :smile: mijn cpu werd ~52 C vind ik een beetje te hoog dus ging opzoek naar een oplossing. Sloopte een fan uit een oude 135W PSU zondagje bezig geweest een gat in mijn kast te maken. Eerst met potlood lijntjes getekend. Met een gewone boormachine gaatjes maken en daarna goed vijlen. Nog een lame arm ervan :grin: maargoed beetje meer herrie maar CPU / syteem is tussen de 10 en 15 C koeler en daar deed it het toch voor. :smile: Niets leukers dan knutselen aan een pc :lol:
Link naar reactie
[b:d76ea3d07d]Pics[/b:d76ea3d07d] !! Hoe heb je het nu precies gedaan? hoe heb je bv. het gat gemaakt? _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3047568]3DMark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: hjs op 2002-05-10 22:12 ]
Link naar reactie
Ik heb dat gat precies boven de processor gemaakt. ik heb eerst rond geboord: (allemaal gaten naast elkaar totdat het een groot gat was. daarna heb ik met een Dremel (apparaat met verschillende hulpstukken) met een schuurkop erop netjes glad gevijlt. en daarna vier gaatjes voor de schroeven geboord. vervolgens heb ik van gaas met vlakjes van ongeveer 5 mm een fingerguard gemaakt. toen paste de schroefjes niet meer dus heb ik gewoon de zooi vast gezet met boutje-moertje. de aansluiting heb ik tussen mijn HD en voeding zitten. Toch goed zo ofnie? ik ben er ander hèèl tevrede mee. het systeem is gelijk een stuk stabieler. :smile::D Bedankt allemaal.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...