Ga naar inhoud

Kan ik een videokaart van matrox (mga-mil2hp5)overklokken?


Aanbevolen berichten

Ik vrees dat je dan een probleem hebt :'( Voor zover ik weet kun je je grafische kaart alleen overclocken met programma's als Riva Tuner oid. Maar omdat jij geen NVidia chip hebt weet ik geen programma's waarmee je hem kunt overclocken. Misschien weet iemand nog wel proggies om een Matrox te OC'en, dus ik wens graag reacties!!! Ik hoop dus dat het kan, maar ik weet het absoluut niet zeker. Ik weet alleen wat af van Nvidia GeForce kaarten, dus nix van Radeon of Matrox. Daar zou ik eigenlijk ook wel wat meer over willen weten.
Link naar reactie
Ahaaaaaaaa, goed idee Ik heb nog bij iemand een heel oude Matrox uit een 386 liggen, heel vaag ding met twee verdiepingen (die tweede verdieping is een soort van expansion die je op die eerste moet schuiven), maar die ga ik eens in een 386 bouwen en superhoog OC'en als dat kan. Maar kun je daar dat Powerstrip ook op draaien als je Windows 3.11 erop weet te krijgen?
Link naar reactie
Marcel de Reus zit nu naast me Windows XP te verklooien, en hij zegt dat hij wel een foto maakt en hem dan doorstuurt via MSN, die kaart is immers van hem. Hij zegt dat z'n website het niet doet zodat hij geen link naar dat plaatje kan maken ofzo... Maarja, we zien wel. Ik verzeker je, dit gaat veel lol opleveren :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...