Ga naar inhoud

3Dmark2001 SE vraagt om MMX processor???


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb gisteren Win XP geinstalleerd, en nu wilde ik wel ff kijken wat er nu met mijn 3Dmark resultaten zou gebeuren. Maar als ik 3Dmark wil openen, geeft hij een foutmelding: 3DMARK2001 SE requires a processor with MMX instructions --> error.log geeft: [quote:4ef385efd3] Name 3DMark2001 SE Build 300 Error log --------- MMX instruction set required. System info available: yes Project available: no System info ----------- System Info Version 2.2 Installation ID 0x00000000 OEM ID CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer Family <unknown> Internal Clock 0 Hz Internal Clock Maximum 0 Hz External Clock 0 Hz Socket Designation Type <unknown> Upgrade <unknown> Capabilities none Version N/A CPUID 0x00000000 [/quote:4ef385efd3] met win me had ik dit probleem niet. waar ligt dit aan???
Link naar reactie
ja games doen het goed. naja, ik wil natuurlijk alles uit mijn pc halen wat erin zit, en heb nu mijn t-bird op 110x105 draaien en mijn geforce getweakt, wil wel weten hoe hoog (of laag op BA's niveau :wink: ) ie nu uitkomt... Misschien helpt een oudere versie van 3d mark?? gewoon 3D mark 2001 ipv SE??
Link naar reactie
[quote:b73b0e1feb] Op 08-05-2002 23:50 schreef Mista Outlaw: ja games doen het goed. naja, ik wil natuurlijk alles uit mijn pc halen wat erin zit, en heb nu mijn t-bird op 110x105 draaien en mijn geforce getweakt, wil wel weten hoe hoog (of laag op BA's niveau :wink: ) ie nu uitkomt... [/quote:b73b0e1feb] WHOW!!! jaloers! jij hebt een 11550 MHz systeem! hoe krijg je dat nu weer voor elkaar, zo'n hoge multiplier!?!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...