Ga naar inhoud

Probleem met nieuw geheugen


Aanbevolen berichten

Ha allemaal, Ik heb net nieuw geheugen gekocht(128 mb), maar toen ik het erin geprikt had gaf de bios nog steeds 64 mb aan (oude geheugen) Oude chip eruit gehaald en alleen nieuwe erin, dan krijg ik een lange bios piep bij opstarten ne boot mijn comp. niet meer, alleen met alletwee en dan ziet hij alleen de oude chip. Volgens mij is mijn dimm dood, heeft iemand anders nog een idee of wel eens hetzelfde gehad??? GreetzZz
Link naar reactie
Ja, ik heb er welles van gehoord... het probleem was toen het verschil in het geheugen... diegene had namelijk EDO-geheugen ondersteuning op het mobo... en die had er ander geheugen in gedaan. Dat wil niet werken he! Dus je moet goed kijken over de snelheid etc. hetzelfde is
Link naar reactie
Misschien handig om te zeggen welk moederbord je heb. Misschien kan hij niet meer dan 64 Mb aan; hoewel hij dan toch 64Mb van die 128 Mb moet pakken. Ander vraagje: zitten er aan beide zijde IC's op gemonteerd? Zo nee, dan moet je die eens proberen te pakken te krijgen. Grote kans dat het dan wel werkt. Vraag me niet waarom!? spiderned
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...