Ga naar inhoud

Opmerking over verkoop methode volcano7+


Aanbevolen berichten

bij al die verhaaltjes over die koeler staat dat die getast is met athlonXP2600+ en P4 3,0Ghz, ten eerste die twee zijn niet eens in de verkoop en ten tweede de AthlonXP2600+ word NOOIT gemaakt omdat AMD met de HAMMER komt, dat van die P4 3,0Ghz hebben we nu toch niets aan. Als ik het mis heb meld het dan please :smile: en als je me niet gelooft, check deze link http://www.regenboog.net/docs/pd1019587829.htm [ Dit bericht is bewerkt door: Overclocker@15 op 2002-05-01 13:50 ]
Link naar reactie
[quote:62b366b727] Op 01-05-2002 13:42 schreef Overclocker@15: bij al die verhaaltjes over die koeler staat dat die getast is met athlonXP2600+ en P4 3,0Ghz, ten eerste die twee zijn niet eens in de verkoop en ten tweede de AthlonXP2600+ word NOOIT gemaakt omdat AMD met de HAMMER komt, dat van die P4 3,0Ghz hebben we nu toch niets aan. [/quote:62b366b727] Rustig aan. Ze kunnen wel degelijk inschatten wat het vermogen van een P4 3GHz wordt, dus of hun koeler dat aankan. Aan de andere kant, de snelheden die worden genoemd zijn lang niet altijd accuraat. Maar er komt hoogstwaarschijnlijk wel een K7 XP2600+, Wanneer Dresden overschakelt naar Hammer only, dan nog zal UMC Athlons blijven produceren. In de vorm van Barton. En die haalt gemakkelijk 2600+
Link naar reactie
Dat bepaalde processoren nog niet in de verkoop zijn wil niet zeggen dat ze er uberhaupt nog niet zijn...! Er worden (al sinds januari schijnt) samples geproduceerd van de Clawhammer om maar een voorbeeld te geven. Op Tweakers.net is een overclock-test te vinden van de thoroughbred, die ook nog niet te koop is. Maar daar kan in principe wel mee getest worden. Bedrijven als AMD en Intel zullen wel vaker samples ter beschikking stellen ivm de ontwikkeling van andere producten (koelers, moederborden enz.) Bovendien komen er voor de Clawhammer (opteron) nog een aantal versies van de AthlonXP uit (alleen geen 2600 volgens dit bericht): [quote:4ead0627cf]De Athlon XP 2200+ wordt nog dit kwartaal geïntroduceerd, gevolgd door de 2400+ in het derde kwartaal en de 2800+ in het vierde kwartaal. [/quote:4ead0627cf]
Link naar reactie
Als we dan over een half jaar zo'n snelle prosessoren hebben is die koeler toch niets meer waard, ze willen onwetende mensen mislijden door ze te laten denken dat het dan nog zo'n fantastische koeler is en btw volgens hun komt er wel een 2600+ (ik heb een link in mijn eerste bericht gezet dan kunnen jullie het zien) en ze hebben al eens een P4 gemaakt die op 10Ghz loopt, serieus
Link naar reactie
Je ziet wel eens op sites staan: geschikt voor duron en thunderbirds. Vaak zijn ze ook geschikt voor XP's, maar dat wordt er niet bijvermeld, gewoon om de simpele reden dat toen ze die tekst typte die nog niet uit waren. Ik heb liever dat ze zeggen dat ie al geschikt is voor een XP 2600+, dan dat ze 8er lopen
Link naar reactie
[quote] Op 01-05-2002 13:48 schreef egslim: [quote:05249f70c6] Rustig aan. Ze kunnen wel degelijk inschatten wat het vermogen van een P4 3GHz wordt, dus of hun koeler dat aankan. Aan de andere kant, de snelheden die worden genoemd zijn lang niet altijd accuraat. Maar er komt hoogstwaarschijnlijk wel een K7 XP2600+, Wanneer Dresden overschakelt naar Hammer only, dan nog zal UMC Athlons blijven produceren. In de vorm van Barton. En die haalt gemakkelijk 2600+ [/quote:05249f70c6] yeah! ik heb er nu al zin in... maar die XP2600+ gaat toch met een 13 um size gebakken worden? dus gebruikt ie veel minder energie.
Link naar reactie
[quote:4c8be77b69] Op 01-05-2002 13:42 schreef Overclocker@15: bij al die verhaaltjes over die koeler staat dat die getast is met athlonXP2600+ en P4 3,0Ghz, ten eerste die twee zijn niet eens in de verkoop en ten tweede de AthlonXP2600+ word NOOIT gemaakt omdat AMD met de HAMMER komt, dat van die P4 3,0Ghz hebben we nu toch niets aan. Als ik het mis heb meld het dan please :smile: en als je me niet gelooft, check deze link http://www.regenboog.net/docs/pd1019587829.htm [ Dit bericht is bewerkt door: Overclocker@15 op 2002-05-01 13:50 ] [/quote:4c8be77b69]De ClawHammer zal eind dit jaar zijn debuut maken op een kloksnelheid van meer dan 2GHz en een modelnummer van 3400+. In de eerste en tweede helft van 2003 zullen respectievelijk de 4000+ en 4400+ op de markt verschijnen, aldus AMD. Tot de komst van ClawHammer zal AMD de snellere Northwood Pentium 4 processors van Intel voor zich moeten dulden. De Athlon XP 2200+ wordt nog dit kwartaal geïntroduceerd, gevolgd door de 2400+ in het derde kwartaal en de 2800+ in het vierde kwartaal.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...