Ga naar inhoud

Casemodding Project :))


Aanbevolen berichten

goed, ik ben weer bezig met mijn 2e Project. Ik heb van de week mijn nieuwe kast binnen gekregen, een Lian-LI PC60 met sidepanel. Ik heb bij http://www.xxlcases.nl een aantal Enermax fans besteld en enermax 350watt voeding... Dus als ik die binnen heb, kan ik weer lekker verder, heeft iemand nog suggesties, die mijn puter nog kewler maken ????
Link naar reactie
Ja ik heb ook al 2 neonbalkjes, zijn echt supercool. blauw en geven echt veel licht, ik heb ze redelijk goedkoop gekocht voor €26,50. LCD vindt ik een beetje nutteloos, ik heb wel zitten denken aan zo'n Digidoc 5. Maar ik denk dat ik zelf aluminium knopjes maak met een potmetertje erachter om die fans te regelen.
Link naar reactie
€ 6,- heb ik de laatste keer betaald, ze leveren wel snel en hun site is tenminste overzichtelijk, beter dan oc-shop enzo. Plus dat ze van elk artikel een duidelijke nederlandse beschrijving hebben... die € 6,- is wel als je per bank vooruit betaald, maar jah lang leven telebankieren he
Link naar reactie
ja klopt, dan bestel je die Flower toch... het lijkt me namelijk wel een goede voeding... Ik denk dat ik het alleen niet nodig heb, het gaat mijn echt puur om het design en stabiliteit heb ik dan denk ik ook wel.... En ik heb die enermax al besteld, dus kraak hem niet te veel af :smile:)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...