Ga naar inhoud

Welk merk geheugen moet ik nemen?


Aanbevolen berichten

beste medecomputergebruiker... Ik wil mijn computer upgraden. Nu heb ik bij de winkel waar ik mijn onderdelen koop de keuze uit diverse merken geheugen. Ik wil 512 mb. PC333/2700 geheugen. Ik heb de keuze uit de volgende merken: Samsung, Twinmos, Dana-Elec, SpecTek en een OEM merk. De prijzen lopen ook erg uiteen. Samsung is het duurst met 149 euro, en het OEM geheugen is het goedkoopst met 112 euro. Welke kan ik nu het beste nemen? Ik heb het liefst goed geheugen, maar ook voor een redelijke prijs. Hieronder nogmaals de prijzen van elk merk. Alvast hartelijk bedankt, Martijn Pos Samsung: 149,00 TwinMos: 119,00 Dana-Elec: 139,00 SpecTek: 119,00 OEM: 112,00 allen inclusief BTW
Link naar reactie
[quote:f98399d7ea="cowboyvar"]Kijk op de site van het merk van je mobo en daar geven ze als het goed is advies met welk geheugen je mobo het beste overweg kan. :o[/quote:f98399d7ea] Dat maakt totaal niets uit. # Samsung is verre weg het beste geheugen. Ik heb zelf ook een 512MB PC2700 Samsung lat. De vraag is echter: wil je overklokken? Als je niet wilt overklokken zou ik gewoon voor de Dane-Elec gaan, dat scheelt weer wat geld en dat is ook een prima merk. OEM geheugen zeker niet doen, dat is gewoon merkloos mem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...