Ga naar inhoud

Intel hyper thteading processor


Aanbevolen berichten

[quote:2d79e63259="Captain_Kansloos"][quote:2d79e63259="Marcel de Reus"]Ligt dat niet aan het OS?[/quote:2d79e63259]Buiten dat moet de app. natuurlijk ook multi threaded zijn...[/quote:2d79e63259] Ja, alleen om gebruik te maken om Hyperthreading te gebruiken. Maar ook niet hyp.thread. ondersteunende prog/spellen, kunnen wel draaien met een HT-CPU, alleen maken de apps geen gebruik van HT.
Link naar reactie
ik denk niet dat er patches zijn voor dit probleem aangezien het normaal zou moeten werken, zeker als je Hyp Thr uitzet, de cpu gedraagd zich dan toch als een gewone cpu, ik denk niet dat je de oorzaak moet gaan zoeken bij je cpu maar ergens anders, bv videokaart, drivers, heeft het spel geen direct x 9 nodig of iets dergelijks.
Link naar reactie
[quote:7d8c39646b="Keeseco"]Waarom doen sommige spellen het niet met de intel hyper threading processor waaronder yuri`s revenge. hpt uitzetten in de bios helpt niet. met een inetl 2.8 processor werkt het wel zijn hier drivers of patches voor ? :cry:[/quote:7d8c39646b] Had je de 2.8 ook in hetzelfde systeem zitten, zoja dan kun je denken dat het wat aan de HT 3,06 ligt. Maar waarschijnlijker isde OS; XP. Noem eens wat meer spellen die het niet doen bij de HT-CPU en wel bij de 2.8
Link naar reactie
Je zult je windows opnieuw moeten installeren... Ik had hetzelfde probleem. Ik ben van 1.7 GHz (tijdelijk geleent omdat die 3.06 niet leverbaar was) naar 3.06 GHz HTT gegaan en merkte ook dat veel programma's niet werkte waaronder PowerDVD, Yuri's revenge. Als je windows installeerd met HTT aan dan moet het goed gaan. Dit werkte bij mij prima... Trouwens wel een verschil HTT aan/uit 8) Wil niet meer zonder :D BTW je draait toch wel WinXP he ? Win2000 werkt slecht met HTT
Link naar reactie
Ja dat bedoelde ik ja.... Ik dacht dat je hypertreading met dubbel T schreef.... Dacht later pas: "Waarom twee T's in hypertreading ?" :oops: Maar goed... Gewoon windows XP installeren met hypertreading aan en oh ja ik heb in de bios ook nog APIC op PIC gezet.... Zijn in 1 keer bijna al mijn %&^&^%@@# problemen met mijn Audigy 2 opgelost.... Alleen nog standby functie werkend en het is een perfect systeem :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...