Ga naar inhoud

Waar kan je zien welk moederbord je hebt?


Aanbevolen berichten

Wat voor merk is je PC? Merken als Packard Bell etc laten vaak aparte mainboard maken, of voorzien bestaande mainboards van een eigen bios. Fujitsu Siemens bijvoorbeeld gebruikt vaak MSI mobo's Als het een zelfbouw systeem is, dan kan je ook de kast even openschroeven, vaak staat het typenummer wel op het mobo zelf, of er zit een merkstickertje op de northbridge cooler oid. :smile:
Link naar reactie
Ik wil graag iets wetenover mijn pc en het lijkt me ook wel handig nu ik extra geheugen heb gekocht dat ik weet of die er in past want je hebt toch van die verschillende plugjes waar die kaarten dan in moeten Ik heb trouwens een ''Dane DIMM PC133 128MB'' kaart gekocht is dit een goede?
Link naar reactie
Medion maakt zijn eigen moederborden. Volgens mij kan je met Sisoft Sandra 2002 ook zien wat voor moederbord je hebt. Op die medion planken van de Aldi gaan prima Sdram reepjes. Ik heb bij een kennis van me nog 256MB pc133 op een Medion plankje bij geprikt. Die hadden ook een Medion Pentium III 600mhz van de Aldi.
Link naar reactie
Mja, sisoft sandra is een beetje vaag in dat soort dingen, bij mijn oude KT7A gaf hij vijvoorbeeld aan dat het om een 'green PC' mobo ging, de type aanduiding snapt het proggy niet. Verder maakt Medion niet hun eigen mobo's volgens mij maar komen die van MSI, net als de videokaarten die in die aldi systemen zitten.
Link naar reactie
Ik heb dat bios programmatje gebruikt en dit kwam eruit: Program: Unicore BIOS Wizard Version 1.5 BIOS Date: 05/14/01 BIOS Type: Award Modular BIOS v6.0 BIOS ID: 05/14/2001-VT694X BIOS Eval: ASUS MED 2001 ACPI BIOS Revision 1008 Chipset: VIA 82C691 rev 196 Superio: VIA 686 rev 34 found at port 4h Wat is nu mijn moederbord?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...