Ga naar inhoud
  • 0

Papst vs. GlobalWin Cooltium

anoniem

Vraag

Hey, Er is vast nog heel wat dat ik niet begrijp. Op de site van exile.nl kwam ik dit tegen http://www.exile.nl/nl/dept_73.html Het gaat om 80mm fans, de "globalwin cooltium" en de "papst 8412NGH" Ze produceren nagenoeg dezelfde hoev. cfm's, Echter die cooltium draait op een veeeel lager toerental, maar presteerd evengoed als die Papst.. To. een Papst nogwel!! En die maakt ook nog es meer herre dan de cooltium en kost ook nog es wat euro's meer.. Sh$# dat die cooltium nog steeds 'tijdelijk' is uitverkocht. Kan dit? Of maakt exile een foutje? Ik kan nergens iets vinden over die globalwin cooltium. reacties graag.. AuMH. [ Dit Bericht is bewerkt door: Aht uh Mi Hed op 2002-03-15 01:31 ]
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het scheelt inderdaad wel veel 2500 of 3600 rpm. Het kan op zich wel om met een lager toerental evenveel lucht te verplaatsen. Dit wordt dan bereikt door aan de rotorbladen te sleutelen. Maar meestal hangt aan die 'superwieken' een hoger prijskaartje. Met betere bladen kun je (ondanks hogere rpm's) ook het geluidsniveau drastisch reduceren. [ Dit Bericht is bewerkt door: Eddy van Wuyckhuyse op 2002-03-15 19:24 ]
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...