Ga naar inhoud

Gigabyte GA-7VTXP, WIN2000 & stopschermen


Aanbevolen berichten

Help !!! Ik kan alleen WIN98SE installeren & draaien, tijdens installatie van WIN2000 loopt de boel steeds weer vast tijdens het kopiëren van de bestanden, dit na zo'n procentje of 16. Systeem; Mobo Gig GA7-VTXP Maxtor 40GB/7200 256 MB DDR-PC2100 16/48 DVD (Lite-On) BTC 16/10/40 Gigabyte GF2-MX400 64MB tvo TEAC FDD A-Open HQ45A kast Neolec Venezia coolfan Athlon XP1500+ WIN98SE loopt perfect! Ik heb al meerdere WIN2000 Roms (en XP) geprobeerd. In de BIOS heb ik alle onboard zaken dedisabled, mem op CAS 2,5 en de nieuwste drivers geflasht. Wie heeft er tips of oplossingen ? Vast bedankt !! WINGED
Link naar reactie
Als je het nou een bij [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=49910&forum=1&0]1 topic[/url] hield, het is niet nodig om elke keer weer een nieuwe te starten, haal desnoods je oude naar boven. Verder, is het steeds dezelfde file die er mee ophoud? Tijdens kopieren gebeurd er verder niks, dus is de cd niet gewoon beschadigd? Als je wel Win98 er op kopieren kan, en installeren, dan lijkt mij dat er hardwarematig niks fout zit. Probeer anders eens om de cd van win2k op een andere partitie te kopieren, en van daar uit te installeren, dan sluit je fouten in de cd etc in ieder geval uit.
Link naar reactie
Tsja....ik kon m'n bericht niet terugvinden dus had ik het voor de zekerheid nog maar weer geplaatst. Beginnersfoutje ? Het loopt niet steeds op dezelfde file vast. Ik heb zelfs na installatie van WIN98 in DOS alle WIN2000 i386 bestanden gekopieerd en de setup gedraaid, waarop de boel weer vastliep. Iedere keer heb ik weer geformatteerd. kortom ???????????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...