Ga naar inhoud

doorgedraaid moederbord?


Aanbevolen berichten

Sinds ik de bios van mijn asus p2b-ls mobo heb ge-update met het asus update programma, heb ik niets dan ellende. De bios was versie 1014 beta, doch staat inmiddels weer op 1012. Anders dan voorheen, kan ik geen win. 2000 of xp meer installeren, dankzij een veelvoud aan foutmeldingen. tijdens het detecteren van nieuwe hardware in win '98 slaat de pc vast. bij het opnieuw opstarten staat in het apparaatbeheer slechts een standaardmodum, netwerkadapter en een systeemkaart. aan windows ligt het dit keer niet, want deze installeer ik keer op keer opnieuw. Vaak heb ik tijdens het opstarten een foutmelding van explorer en kan ik de pc alleen uitdrukken. Kan het zijn dat ik met het upgraden van de bios iets beschadigd heb of is dit gewoon stom toeval en is er iets anders gaande?
Link naar reactie
dank je, maar het is gewoon zo. als je een beetje into de materie bent van systeem en OS dan is er geen andere conclusie. eerlijk gezegd snap ik niet waarom de mobo fabrikanten deze tools aanbieden, zonder zouden ze denk ik een hhop minder klacht/probleem meldingen hebben..... helaas is het wel zo dat de doorsnee computergebruiker vandaag de dag nog niet eens meer weet hoe een systeem op de prompt (dos) te booten.
Link naar reactie
[quote:9c300d548b] Op 19-02-2002 23:46, schreef micky.g: dank je, maar het is gewoon zo. als je een beetje into de materie bent van systeem en OS dan is er geen andere conclusie. eerlijk gezegd snap ik niet waarom de mobo fabrikanten deze tools aanbieden, zonder zouden ze denk ik een hhop minder klacht/probleem meldingen hebben..... helaas is het wel zo dat de doorsnee computergebruiker vandaag de dag nog niet eens meer weet hoe een systeem op de prompt (dos) te booten. [/quote:9c300d548b]dank je, maar het is gewoon zo. OKE
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...