Ga naar inhoud
  • 0

Suggesties en meldpunt voor de community

Alex

Vraag

Heb je een suggestie voor de community? Kom je iets tegen op de community wat niet helemaal in de haak is? Zie je een foutje? Of wil je je waardering uitspreken naar een community lid of iemand van de staf? Laat het hier dan weten. Alles kan hier in dit topic worden besproken.

Welke onderwerpen kun je hier melden?

• een post/topic met gevoelige inhoud (openbare privé gegevens, scheldwoorden etc.)
  • foutjes op de community
  • Suggesties voor de community. Wat zou jij graag anders zien?

Wij gaan er vervolgens naar kijken en gaan ermee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Alex - Community beheerder

• Like 1
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Het is al laat voor mij na een lange dag werken, dus misschien leg je het wel helemaal goed uit. Even reproduceren. Je had dit topic over het schoonheidsfoutje geplaatst. Vervolgens kwam je erachter dat er een topic bestond waar je foutjes en suggesties kon melden.

Je wilde het schoonheidsfoutje topic vervolgens aanpassen en verplaatsen (?)

Je stuit tegen het probleem dat je je eigen bericht niet meer kan aanpassen of verplaatsen. Klopt dat?

Link naar reactie
  • 0

Hey Wouter,

Ik heb gezocht tot ik een ons weeg, maar ik krijg de copy foutjes er niet uit omdat ik de vertaling van deze zin niet kan vinden in het achterliggende systeem.

Maar die zin klopt inderdaad niet. Misschien dat ik er bij toeval nog een keer tegenaan loop zodat ik de juiste vertaling kan invoeren.

• Hahaha 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...