Ga naar inhoud

Suggesties en meldpunt voor de community


Aanbevolen berichten

Heb je een suggestie voor de community? Kom je iets tegen op de community wat niet helemaal in de haak is? Zie je een foutje? Of wil je je waardering uitspreken naar een community lid of iemand van de staf? Laat het hier dan weten. Alles kan hier in dit topic worden besproken.

Welke onderwerpen kun je hier melden?

  • een post/topic met gevoelige inhoud (openbare privé gegevens, scheldwoorden etc.)
  • foutjes op de community
  • Suggesties voor de community. Wat zou jij graag anders zien?

Wij gaan er vervolgens naar kijken en gaan ermee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Alex - Community beheerder

Link naar reactie
  • Alex plaatste dit topic in de spotlight
  • 1 maand later...

Het is al laat voor mij na een lange dag werken, dus misschien leg je het wel helemaal goed uit. Even reproduceren. Je had dit topic over het schoonheidsfoutje geplaatst. Vervolgens kwam je erachter dat er een topic bestond waar je foutjes en suggesties kon melden.

Je wilde het schoonheidsfoutje topic vervolgens aanpassen en verplaatsen (?)

Je stuit tegen het probleem dat je je eigen bericht niet meer kan aanpassen of verplaatsen. Klopt dat?

Link naar reactie

Hey Wouter,

Ik heb gezocht tot ik een ons weeg, maar ik krijg de copy foutjes er niet uit omdat ik de vertaling van deze zin niet kan vinden in het achterliggende systeem.

Maar die zin klopt inderdaad niet. Misschien dat ik er bij toeval nog een keer tegenaan loop zodat ik de juiste vertaling kan invoeren.

  • Hahaha 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Je hebt helemaal gelijk. Ik kan deze echter niet vertalen, omdat ik het niet terug kan vinden in het systeem. Er is een NL vertaling voor de community en die is geïnstalleerd. Alles wat niet vertaald is, heb ik zelf handmatig vertaald, maar ik kom deze tekst bij profielen nergens tegen ? 

Link naar reactie
  • Alex haalde dit topic uit de spotlight

Suggestie:
Een default knop/stream maken voor 'Onbeantwoorde vragen'.
Dit zodat deze sneller gevonden kunnen worden.

Suggestie 2:
De mogelijkheid om bij het aanmaken van een topic aan te geven dat het een discussie topic is i.p.v. een vraag. Waar dan indien mogelijk de 'juiste antwoord'-mogelijkheden mee vervallen.

  • Like 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Hey Manuel,

Wat mij betreft 2 hele goede suggesties. Suggestie 1 hebben we deels weten te beantwoorden door rechts (op desktop) de kolom 'help anderen' te plaatsen. Hier worden de 5 meest recente actieve topics getoond die nog niet voorzien zijn van een gemarkeerd antwoord.

Maar jij zou het echt specifiek in je activiteitenstream terug willen zien toch?

Suggestie 2 is deels mogelijk. Ik kan per subforum instellen of het een discussie subforum is of een vraag/antwoord subforum. Maar dat betekent dat wanneer een subforum ingesteld is als discussie forum, het niet mogelijk is om topics te voorzien van een gemarkeerd antwoord. Idealiter wil je dit per topic kunnen aangeven. Ik weet dat dit bij veel forums mogelijk is. Ik ga hier nog eens induiken samen met een developer.

  • Like 1
Link naar reactie
2 minuten geleden, Alex zei:

Hey Manuel,

Wat mij betreft 2 hele goede suggesties. Suggestie 1 hebben we deels weten te beantwoorden door rechts (op desktop) de kolom 'help anderen' te plaatsen. Hier worden de 5 meest recente actieve topics getoond die nog niet voorzien zijn van een gemarkeerd antwoord.

Maar jij zou het echt specifiek in je activiteitenstream terug willen zien toch?

Moet bekennen dat ik de rechter sidebar nog niet echt vaak bekeken had.
Met mijn suggestie bedoelde ik bv een extra menu item naast b.v. Meestgestelde vragen.

Al is de sidebar ook een goede oplossing.

image.png.a2ccf2c7d170e0dd3a90a3f9fd2e829a.png

  • Like 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Voor nu laten we het via de sidebar zien, maar bovenin plaatsen kan wel een optie zijn voor later. Waarbij ik wel wil proberen om menu ook niet teveel opties te geven. Less is more.

Wist je dat je je kunt abonneren op bepaalde subforums. Je krijgt dan een melding wanneer er een nieuw topic of nieuwe reactie is geplaatst.

Maar je kunt ook een eigen activiteiten stream aanmaken.

image.thumb.png.ba8cd20329fed4807d5ccf0fd6eaa453.png

Heb je hier misschien ook iets aan?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...