Ga naar inhoud

Msi k7T266 pro 2 met Windows XP


Aanbevolen berichten

Ja ik heb nog steeds een probleem met mijn instalatie. Na instalatie XP heeft de volgende problemen voorgedaan. 1)Bij instalatie van USB Enhanced Host controller voldoet niet aan de eis van windows XP. 2)Raid controller voldoet niet aan eis van windows XP Bij Update en instalatie komt scherm : Voldoet niet aan de eisen van de windows XP Logo test die de op compatiteit met windows XP controleert. Doorgaan met instalatie van deze software kan er toe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt of niet meer juist werkt, aangeraden wordt de instalatie te beeindigen. Wie heeft ook dit probleem met XP met MSI mobo en wat moet ik hier aan doen?????? Windows op internet laten zoeken en op site MSI ook geweest doch bijft er bij apperaatbeheer steeds de niet goed teken bestaan dat de instalatie niet goed is......
Link naar reactie
[quote:5a3a0f883c] Op 05-02-2002 17:39, schreef eeddoo: ik heb precies het zelde moederbord ik heb mijn moeder niet hoeven te instaleren windows xp herkenden hem al. dat logo fout betekend dat die driver niet geschikt zijn voor windows xp heb ik al heel vaak gehad. [/quote:5a3a0f883c]HAAL DIT EENS WEG
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb ook dat moederbord, en ook windows xp hij doet het bij mijn nu goed, toen ik de pc ging instaleren ging het met mijn ook niet zo best, maar, wat is precies het plorbleem. doet de usb het niet. of anderen dingen die het niet doen. als je usb het niet doet kan het aan het bios liggen als in de bios de usb uit staat dan doet die het niet. scrijf maar of stuur een mail naar mijn ik kan je wel helpen.
Link naar reactie
Hi Ik heb het zelfde moederbord en ook windows XP. Ik heb het zelfde probleem gehad met de usb. Ik heb nu gewoon de drivers van windows ME gebruikt en het tot nu toe geen problemen gehad. Waar ik wel problemen mee heb is de RAID. Blijkbaar vind MSI de schijven van seagate niet zo leuk.ik heb de moed al opgegeven. Als er iemand is die De raid 0 gebruikt in samenwerking met Twee de zelfe Seagate Barricuda ata 4 ,laat het dan even weten. SPEC: MSI k7t266 pro ru seagate barricuda ata 4 Verder wel een ok board.
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Ook ik heb dezelfde problemen met de RAID-functie op het MSI moederbord K7T 266PRO-2 RU en mijn beide Seagates drives van 160 Gb. De RAID -BIOS herkent de schijven prima, maar Windows XP Proff. herkent de schijven niet. Heb jij hiervoor inmiddels als een oplossing ? Vr. groet Jan
Link naar reactie
[quote:56093cf770="J. Wolf"]Ook ik heb dezelfde problemen met de RAID-functie op het MSI moederbord K7T 266PRO-2 RU en mijn beide Seagates drives van 160 Gb. De RAID -BIOS herkent de schijven prima, maar Windows XP Proff. herkent de schijven niet. Heb jij hiervoor inmiddels als een oplossing ? Vr. groet Jan[/quote:56093cf770] Een topic uit 2002 kicken? :? Wat dacht je van een raid driver die je via F6 en een flop installeerd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...