Ga naar inhoud

traag


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Chaintech 6BTM met PII-300 met 128Mb vervangen door een MSI K7T Turbo2 met AMD 1GHz met 256Mb.Nu heb ik problemen met mijn brander,3610,hij ziet niet dat er een schijfje inzit.ik gebruik adaptec direct cd. Het opstarten duurt ook erg lang.Het Adaptec logo blijft lang in beeld.Ik zou graag willen weten of iemand hier een oplossing voor weet,behalve dan mijn oude bord weer gebruiken.
Link naar reactie
Ik ben benieuwd welke Windows versie je gebruikt. Het probleem dat je beschrijft, kreeg ik met de combinatie Windows 2000 en Easy CD Creator 4.0 de luxe. Het probleem lag niet aan Easy CD. Maar of het probleem aan Win2000, mijn moederbord (ECS K7S5A) of de 3610 lag, dat weet ik nog steeds niet. Wat ik wel weet is dat er vanwege de 3610 een hardware fout werd genereerd. Deze was duidelijk te zien in de systeem logfile. De fout zelf duurde pakweg 1 minuut. Verwijdering van de brander loste dat probleem op. Volgens mij wordt de PIO3 mode van de brander in mijn configuratie niet goed ondersteund. Onder Windows 98 op een andere PC doet de 3610 het nog steeds prima.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...