Ga naar inhoud

upgraden celeron


Aanbevolen berichten

ik denk sterk aan het upgraden van mijn compu: Celeron 400@500 384 MB RAM Voodoo 3 2000 AGP Gigabyte GA-6VXE+ Ik heb hier ongeveer 150 euro voor over. Heeft het zin om hierin een nieuwe videokaart te zetten (radeon 7500 of een geforce 2) of heeft een nieuwe celeron (tot 750 Mhz) meer resultaat of heeft allebei weinig zin en kan ik beter sparen voor een AMD CPU + Mobo Ik gebruik deze pc vooral voor 3Dspellen en Acad en 3dstudio max Welke upgrade geeft het meeste resultaat? BVD
Link naar reactie
Maar met een G-Force 2 GTS is je compie iets meer kompleet, ik heb nu ook een cele 400@450, en had eerst een viper 770, nu dus een G-Force2 GTS en de games e.d. zijn stukken sneller geworden (fps dus) Bovendien als je strax een nieuwe proc koopt kan je videokaart teminste meekomen :smile: Het zal dan niet een super videokaart meer wezen, maar kan dr nog mee door :smile:
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een GF2 GTS gehad, en bij mij lag de piek van de kaart ongeveer op 1150 MHz. In scenes met niet zo heel veel detail (geometrie) is het niet zo'n probleem, maar met veel detail kom je juist in de problemen, doordat je processor te zwak is. Dat is vooral bij de nieuwere games het geval.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...