Ga naar inhoud

sdram (PC100) geheugen-fouten?


Aanbevolen berichten

Kunnen onderstaande Windows-berichten (blauwe schermen) wijzen op geheugenfouten?? - "Fatale uitzondering OE op 0028... in VXD FAT..."-en zo verschenen vele berichten met telkens andere DDl-namen: VMM, CSHOOK, CA0B, Kern32,.... Ook kreeg ik vaak een dunne groene lijn bovenaan het scherm... -waarna de PC volledig vastloopt! Dit gebeurt vnl. bij het installeren van grote softwarepakketten vanaf CDrom... (Aopen 440BX moederbord,CeleronA 333Mhz, 190 Mb geheugen, HDD 30 GB, cdrom, cdrw, externe modem 56K, Windows 98 SR2, ) [ Dit Bericht is bewerkt door: eirin op 2002-01-22 22:10 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: eirin op 2002-01-24 17:11 ]
Link naar reactie
idd meer gegevens. PS wat mij opvalt is dat je vaak referenties terug vindt naar brak geheugen. Maar ik merk zelf dat sommige programma's ook de oorzaak kunnen zijn. Een verse install is bij mij probleemloos maar na een tijd experimenteren krijg ik meldingen die hierop lijken. Mooi niet dus, 10 minuten later draait er weer een schone foutloos systeem (backup).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...