Ga naar inhoud

procesor


Aanbevolen berichten

Valt in de categorie Pentium I. Meer informatie heb ik ook nog wel ergens liggen, maar dat wordt zoeken. Tja wat is waardeloos, het ligt er maar net aan wat je ermee wilt doen. Snel genoeg voor internet en normaal Office gebruik. Verder heeft deze CPU ook MMX, Pentium rating 233 dat betekent dat 'ie presteert als Pentium I 233 MHz (erg goed dus). De CPU draait waarschijnlijk op 166 MHz of nog iets meer. Ik meen dat deze CPU geoptimaliseerd is voor 16 bits code. De CPU schijnt goed te presteren voor Win9x.
Link naar reactie
quote:
Originally posted by Hans.Vosman: Snel genoeg voor internet en normaal Office gebruik. Verder heeft deze CPU ook MMX, Pentium rating 233 dat betekent dat 'ie presteert als Pentium I 233 MHz (erg goed dus). De CPU draait waarschijnlijk op 166 MHz of nog iets meer. Ik meen dat deze CPU geoptimaliseerd is voor 16 bits code. De CPU schijnt goed te presteren voor Win9x.

Die Cyrix processors zijn vooral geoptimalisserd voor rekentaken. Excel draait op een cyrix bijvoorbeeld heel goed. Games zijn daarentegen waardeloos op zo'n processor.

Link naar reactie
Volgens mij is dit een Cyrix, tenminste ik dacht dat rond die tijd IBM de cyrix processor's maakte. Verder zijn het waardeloze dingen, nog niet eens zo snel als een P1 processor.

Of ze nog te vinden zijn weet ik niet, dan zou je even op internet moeten zoeken.

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 1.8V 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380) 3Dmark2001 fastest 3Dmark2000 fastest

[This message has been edited by BA (edited 29-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Eddy van Wuyckhuyse: Die Cyrix processors zijn vooral geoptimalisserd voor rekentaken. Excel draait op een cyrix bijvoorbeeld heel goed. Games zijn daarentegen waardeloos op zo'n processor.


Dat wil zeggen, zolang die rekentaken maar geen floating points (decimalen) gebruiken, want daar is Cyrix erg slecht in.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...