Ga naar inhoud

Pentium 2.5Ghz of AMD 2.0Ghz ????


Aanbevolen berichten

Ehm, waar gaat dit nou weer over?

Wil je zelf weten wat beter is (dat weet je volgens mij wel als ik eens naar je andere posts kijk) of start je alvast een topic :wink:) Helaas zal het nog wel even duren voor beiden uit zijn.

------------------ TB 1GHz@0GHz (RIP) 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380)

[This message has been edited by BA (edited 18-12-2001).]

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Intel processoren boven 3,75Ghz niet meer clonable zijn. Kijk daar dus goed mee uit. Voorts is het zo dat MSI mobo's niet langer het fastfood-proces zullen ondersteunen. Dit lijkt me iets om terdege rekening mee te houden. Ik persoonlijk zou wachten op de AMD 1.0Tb trice-head processor, die op de komende RAI zal worden gepresenteerd. Je zult dan wel voldoende middelen moeten vrijmaken voor het nieuwe bijbehorende all-trice geheugen, dat als primeur flashable zal zijn.

Kortom, wacht op korte termijn met grote investeringen, aangezien grote ontwikkelingen gaande zijn. Het is niet voor niks dat Bill Gates oogluikend toestaat dat Windows XP niet langer afhankelijk is van activering ........................

------------------ Groeten

Link naar reactie
Wat mij betreft mag deze post dicht. Ik wilde in mijn bijdrage alleen maar duidelijk maken dat hier toch ook wel vaak wordt gezwamd, en wel op een manier dat het velen het niet eens in de gaten hebben. Ikzelf zag de humor er eigenlijk wel van in, maar als ik de enige ben, dan zal ik er wel mee stoppen.

------------------ Groeten

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Schiplap: Wat mij betreft mag deze post dicht. Ik wilde in mijn bijdrage alleen maar duidelijk maken dat hier toch ook wel vaak wordt gezwamd, en wel op een manier dat het velen het niet eens in de gaten hebben. Ikzelf zag de humor er eigenlijk wel van in, maar als ik de enige ben, dan zal ik er wel mee stoppen.


Ik heb nooit gevonden dat je een gebrek aan humor hebt, maar als iedereen nu gaat argumenteren waarom deze post gesloten moet worden blijft-ie nog maanden bovenaan. :sad: En de moderator hier is niet erg actief, dus een slotje kunnen we wel vergeten.

Daarom verzoek ik nu iedereen vriendelijk om niet langer zijn/haar mening hier te geven. PLEASE! Ga desnoods verder in een leuterforum o.i.d. Of bij videokaarten, dan kan Slashead snel een slotje er op zetten.

P.S. Deze topic staat alweer bovenaan, dus deze post verandert dat weer niet.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...