Ga naar inhoud

asus P4T-F bios... wijze raad gezocht !


Aanbevolen berichten

Onlangs asus P4T-F mobo aangeschaft In het bios AGP-fastwrite "gedisabled" om problemen met de videokaart(ati radeon 8500) in spellen te voorkomen Tot mijn verassing blijft fastwrite toch op "enable" staan (info Powerstrip en WCPUID)

Ik heb altijd gedacht dat biossettings "hard" waren , maar blijkbaar is dit niet zo !! Overschrijft Windows 98se deze (bios)setting? Het moet toch mogelijk zijn deze optie via het bios permanent te 'disablen" Voor deze simpele jongen is dit een kompleet raadsel !!!!

Radeloos ben ik op zoek naar een oplossing Wie wil me helpen ? Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Heb je stabiliteitsproblemen dan???

Ik heb AGP Fastwrites ook gewoon aanstaan, het is iets sneller tenslotte.

Als je pc stabiel is zou ik het gewoon aan zetten. Heb je problemen, dan kun je proberen het te verhelpen door het uit te schakelen...

Als je het toch uit wil hebben kun je bijv een proggie als powerstrip downloaden,

suc6!

[This message has been edited by 2FAST (edited 06-01-2002).]

Link naar reactie
Neen ,ik heb nog geen stabiliteitsprobleem gehad , omdat ik op dit moment alleen maar return to castle wolfenstein geinstalleerd heb , dat geen problemen heeft met fastwrite.

Oudere spellen kunnen met deze setting wel problemen hebben

Mijn punt is echter dat je progjes als Powerstrip nodig heb om het bios te dwingen een bepaalde AGP-setting vast te houden ,en dit niet wil lukken met een "handmatige" bios-setup.

Ik blijf het raar vinden dat je weer extra software nodig heb om een simpele bios-setting "vast te houden"

Misschien kan iemand mij het uitleggen !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...