Ga naar inhoud
  • 0

hoe te flashen??

anoniem

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
quote:
Originally posted by plextor: kijk hier eens http://www.firmware.com/support/bios/i5hs25.htm

Ja Plextor, da's het probleem

Ik heb de versie I5HS25 gedownload en geprobeerd te flashen. Dan krijg ik dit te zien :"system hold, wrong versie. Ik had nog ff de side doorgenomen en zag dat er meer firmware's waren. Namelijk ik heb nu 1.00.03.BS0 en er zijn ook versie's zoals 1.00.04.BS0. Maar waar kan ik die downloaden?? En moet ik er voor betalen??

Link naar reactie
  • 0
AMI-BIOS found :for Intel Motherboard Board :Advanced/ZP Codename :Zappa Oem :Intel

Ik ben naar www.intel.com gegaan, en heb daar de driver gevonden. Tevens gezien hoe te installeren. Ik las in de vorige topic dat je eerst het oude bios moest copieren, maar dat heb ik niet gedaan. Weet niet of dat kwaad kan, in iedergeval bij het opstarten geeft het de nieuwe bios aan. En er is het een en ander veranderd in het bios :grin:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...