Ga naar inhoud

Wat haalt een ASUS p2b-ds maximaal ?


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben in het trotste bezit van een ASUS p2b-DS moederbord. Gekocht in NOV.98. Er zit momenteel een PIII 500 MHz op. Ik wil graag de processor nog 1 maal opwaarden. De bedoeling is dat er nu 2 inkomen maar ik weet niet wat het moederbord maximaal aan kan. ik heb de laatste handleiding gedownload Juli 99 en daar in staat dat hij tot maximaal 600 MHz haalt. Maar daar onder staat dat hij tot 8 keer kan vermenigvuldigen met de basis snelheid

Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand hem al op 800 MHz draaien.

Wat wel opvallend vind is dat dit het eerste onderdeel is wat na anderhalf jaar nog steeds duurder is dan waar ik hem voor heb gekocht :smile:

Groeten Peter

[This message has been edited by Deeptrap (edited 30-08-2000).]

Link naar reactie
Zoals je hebt kunnen vernemen, is de maximale processor die je kunt monteren 600Mhz. Ik heb een zwagertje die ook zo'n katmai 600 heeft, maar een coppermine werkt op een ander voltage, en daarom zal een coppermine niet werken zonder het befaamde convertertje van soltec..... Ik vond het niet de moeite waard, om van 400 naar 550 Mhz te gaan, een 700 of meer processor, dat had ik de moeite waard gevonden.

Groetjes: Ger Jansen

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[quote:a733f54d95="rwilligen"]Soltec schijnt ondertussen dat convertertje terug getrokken te hebben. Maar er schijnt ook een andere fabriek nog wel mee bezig te zijn ,het merk ben ik (helaas) vergeten.<P>------------------ Groetjes R<P>"opinions are like assholes: every one has one and they all stink"[/quote:a733f54d95][url=http://www.powerleap.nl/Products/iP3.htm]Powerleap[/url] maakt nog steeds van die dingen, waardoor je zelfs 1,4 GHz kan halen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...