Ga naar inhoud

Hoe snel loopt jou AMD XP?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
RAM is al aan iemand verkocht, ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe RAM binnen heb. En idd die koeler is erg goed, normaal op 1.85V werd mijn CPU stressed 35c, nu met 2.3V wordt hij 46c :grin: En idd 2.3V is heel erg hoog voor een AthlonXP, als je daar aan begint moet je niet met een simpel coolermastertje aankomen :grin:
Link naar reactie
[quote:05f6b57c5b] Op 17-04-2002 12:22 schreef BA: RAM is al aan iemand verkocht, ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe RAM binnen heb. En idd die koeler is erg goed, normaal op 1.85V werd mijn CPU stressed 35c, nu met 2.3V wordt hij 46c :grin: En idd 2.3V is heel erg hoog voor een AthlonXP, als je daar aan begint moet je niet met een simpel coolermastertje aankomen :grin: [/quote:05f6b57c5b] Waar kan je vinden hoe hoog het mobo het Vcore ondersteund? Ik neem de zelfde cooler dus dat zit wel goed :smile: en ik wil ook flink OC'en, maar niet het risico lopen dat mijn mobo onploft of gaat branden :grin: BTW ik neem een Asus A7V333
Link naar reactie
[quote:96ba5d163e] Op 17-04-2002 19:53 schreef Marcel de Reus: Waar kan je vinden hoe hoog het mobo het Vcore ondersteund? Ik neem de zelfde cooler dus dat zit wel goed :smile: en ik wil ook flink OC'en, maar niet het risico lopen dat mijn mobo onploft of gaat branden :grin: BTW ik neem een Asus A7V333 [/quote:96ba5d163e] Laat het overklokken maar, dat kan niet zo spectaculair met een asus. Voor overklokken moet je toch echt kijken naar merken als Epox, Soltek en shuttle (en nog wel wat natuurlijk) oa Abit, maar die zijn ook duur tegenwoordig. Hoe hoog de Vcore kan zal wel bij de specs van het mobo staan, de meeste gaan maar tot 1.85 Ik ben even kwijt wat BA voor moederbord heeft, maar ik vermoed een Shuttle ff zoeken [quote:96ba5d163e]Ik moest toch een ander mobo hebben, dus heb ik een shuttle AK35GTR besteld, die kan tot 2.3V Vcore[/quote:96ba5d163e] :grin:
Link naar reactie
[quote:492adbacdf]Ik moest toch een ander mobo hebben, dus heb ik een shuttle AK35GTR besteld, die kan tot 2.3V Vcore[/quote:492adbacdf] :grin: Er was toch ook een epox bordje dat zo hoog kon, d8 dat ik dat in 1 van de andere topics had gelezen (een weekje geleden ofzo).. _________________ Abit KG7, AMD Thunderbird @1530, Corsair 256 MB PC2400, Leadtek Geforce 3 250/550 [ Dit bericht is bewerkt door: 2FAST op 2002-04-18 11:31 ]
Link naar reactie
[quote:7279bab064] Op 18-04-2002 11:31 schreef 2FAST: [quote:7279bab064]Ik moest toch een ander mobo hebben, dus heb ik een shuttle AK35GTR besteld, die kan tot 2.3V Vcore[/quote:7279bab064] :grin: Er was toch ook een epox bordje dat zo hoog kon, d8 dat ik dat in 1 van de andere topics had gelezen (een weekje geleden ofzo).. _________________ Abit KG7, AMD Thunderbird @1530, Corsair 256 MB PC2400, Leadtek Geforce 3 250/550 [ Dit bericht is bewerkt door: 2FAST op 2002-04-18 11:31 ] [/quote:7279bab064] ja volgens mij ook, skinnered heeft die dacht ik, zoek dus ff op die naam :wink:
Link naar reactie
De Epox 8K3A+ kan dacht ik tot 2.2V. Verder zijn er volgens mij geen mobo's, op Shuttle na dan, die zo hoog gaan. Als je ver wil OC'en kan je idd beter die Asus A7V333 links laten liggen en dat Epox mobo kopen :smile: Zoek trouwens ook even uit of die cooler ook op het mobo past wat je hebben wilt, op die Epox past hij ieg wel. Bij mijn Shuttle moest ik een condensator een beetje ombuigen om hem te laten passen :smile:
Link naar reactie
Jij bedoelt L0phtcrack :grin: Als je een password van minder als 7 chars hebt, zonder cijfers en special chars kan je daarmee binnen 1 minuut het password vinden. Zo moet het: -Start op met een floppy met NTFSDOS -Mount met NTFSDOS de C schijf -Kopieer de .SAM files uit de systemdir (tijdens windowsgebruik kan dit niet) -Importeer de SAM file in L0phtcrack -Laten draaien tot hij hem heeft. Ik heb het eens geprobeerd op mijn Athlon 1200, die deed er anderhalf uur over om een password te vinden van letters en cijfers :smile: Ook heb ik dit kunsje al eens op school geflikt, maar daar waren ze er wat minder blij mee :grin: Nog veel stommer daar was dat het password voor local admin (1 pc dus) gelijk was aan het password voor Admin voor het hele domein :grin: Wij gebruikten die truc om te kunnen internetten, ze hadden geen proxy server oid, maar veranderden met de hand van iedere PC 1 nummertje van het IP adress, waardoor je doordeweeks niet kon internetten. Toen wij dus het local admin pass hadden konden we inet dus gewoon weer aan zetten :grin:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...