Ga naar inhoud
  • 0

Piep uitzetten van Bosch Maxx 6 wae28190nl

Marcosraoul

Vraag

Beste wasmachine kenners,

Ik heb een oudere Bosch Maxx 6 gekregen en kan er niet achterkomen hoe ik de piep moet uitzetten. Al meerdere dingen, van fora en uit gebruiksaanwijzingen geprobeerd. 

Wie bedenkt dat? Zo'n piep???? 

Weten jullie hoe ik hem kan uitzetten. Het gaat om de Bosch Maxx 6 wae28190nl

Gr. Marco

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

De machine heeft 2 soorten piepjes.

Eén voor het aanraken van de toetsen en één voor programma status/einde was.

Beide zijn in volume in te stellen en ook volledig uit te zetten.

Echter: hij geeft ook een piep/piepjes als er een fout melding is. Dat is niet uit te zetten en moet je eerst herstellen.

De werkelijke foutmelding word zichtbaar gemaakt met een knipper patroon van de centrifuge snelheid lampjes.

Knipperen hier één of meer van? Zo ja: welke.  

• Thanks 1
Link naar reactie
  • 0

Beste Harry en Sander, 

Dank voor jullie tips. Maar ik ben er nog niet. Ik ben best wel handig maar hier kom ik niet uit. Als ik de stappen in de gebruiksaanwijzing volg, kom ik niet op het punt dat alle lampjes branden. Bij het ingedrukt houden vd knop blijft het lampje verspringen.... 

Ik heb zojuist in het engels gezocht op het internet, maar kwam niet veel verder. Weten jullie of er ook een gebruisaanwijzing van een andere maker is? Of een andere oplossing? 😉

Link naar reactie
  • 0

Hallo Marcosraoul,

je hebt mijn vraag "Echter: hij geeft ook een piep/piepjes als er een fout melding is. Dat is niet uit te zetten en moet je eerst herstellen.De werkelijke foutmelding word zichtbaar gemaakt met een knipper patroon van de centrifuge snelheid lampjes. Knipperen hier één of meer van? Zo ja: welke. " nog niet beantwoord.

Is er wel of geen fout melding aanwezig?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...