Ga naar inhoud

Stream aanmaken? Hoe werkt dit?


Gast
Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Gast zei:

wat is een nieuwe stream aan maken bij Activiteit-->Mijn activiteitenoverzichten-->nieuwe stream aanmaken ?

inhoud die je kan zien op de site aan activiteiten. en hey Alex, daar kan ik wél mijn feeds zien: "inhoud die ik geplaatst heb" dát is dus wat niet getoond wordt in het account overzicht. nu zie ik rechts op de site een knop "stream opties" en daar kan ik kiezen uit "deze stream standaard maken"

betekend dit dat dan mijn feed overzicht in mijn account overzicht aangepast wordt naar de stream die ik dus dan eigenlijk bedoelde om te zien ? "Mijn activiteiten overzicht"

Vastleggen.PNG

Link naar reactie

zo kan ik dus helemaal terug kijken tot en met 17 november 2019, zo blijkt ?

kan ik deze stream instellen voor mijn account omgeving ? en, in plaats van onderaan een knop "laad meer activiteit" dat er gewoon alle activiteit getoond kan worden ?

 

aangepast door Gast
Link naar reactie

stream hernoemd en ingesteld op 1460 dagen tevens als standaard stream ingesteld. daar ben ik al blij mee, maar hij wordt niet in mijn account omgeving getoond. dus de laatste stap is eigenlijk deze aangepaste stream koppelen (of vervangen) door hetgeen wat in de accountomgeving geactiveerd staat. denk dat ik daar jou hulp dan bij nodig heb.

Vastleggen.PNG

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Oplossing

via mail hebben @Alex en ik, @Gast hierover verder contact gehad. Het is inderdaad mogelijk je eigen stream aan te maken met topics die je zelf graag wil volgen los van de nieuwe topic feed stream die je op de home-pagina ziet staan. Het is helaas technisch niet mogelijk om je eigen aangemaakte stream vervolgens in jouw eigen accountoverzicht te tonen. Wat je in je account overzicht ziet aan topics, zijn de "meest recente" activiteiten van je zelf en/of andren die op jou reageren. Deze stream is dus niet aan te passen omdat dit alleen de "meest recente" zijn, en dus niet allemaal.

wel krijg je met het aanmaken van je eigen persoonlijke stream een mooi overzicht van wat jij zelf interessant vindt om te volgen,.... én.... je krijgt een melding over een nieuw icoontje wat dan rechtsboven de topics als ook in je account komt te staan. Het icoontje "loodst" je direct naar jouw eigen persoonlijke stream; handig ?

Zo heb ik dus ten alle tijden mijn eigen stream die direct ook overal direct onder handbereik is. Dit is voor mij een goede oplossing en zie ik alleen wat ik zelf wil zien. Berichten die niet interessant zijn voor mij krijg ik hiermee ook niet te zien.

Link naar reactie

Hoi Wouter,

Goede vraag en goed antwoord. Hier hebben we inderdaad contact over gehad. Je kunt zoals je aangeeft je eigen stream aanmaken en die geheel naar eigen wens inrichten. Op die manier krijg je berichten/topics etc. te zien waar jouw voorkeur naar uitgaat. Maar zoals je zelf aangeeft, wordt je stream dan weer niet getoond op je persoonlijke pagina. Een stream is echt bedoeld om jou als gebruiker sneller toegang te geven tot bepaalde berichten. Het scheelt dus een hoop zoekwerk door de community.

Ik heb dit topic vastgeprikt zodat andere bezoekers deze informatie sneller kunnen vinden.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Stream aanmaken? Hoe werkt dit?
  • Alex prikte dit topic los

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...