Ga naar inhoud

Ik zou graag een goede Equalizer op mijn windows 10 hebben zodat ik mijn muziek afspelen betr kan instellen?


INA43

Aanbevolen berichten

@INA het gedeelte wat onder jouw vraag staat met de tekst "beantwoord deze vraag " is voor andere gebruikers die in dat vlak hun tekst kunnen zetten o antwoord te geven op jouw vraag. Vervolgens klikt degene op de knop "plaats antwoord" En zie hier, mijn tekst komt als antwoord onder jouw vraag te staan.
Link naar reactie
@Kasander1 ik heb deze op de hoofdcomputer https://www.logitech.com/nl-nl/products/speakers/z906-surround-sound-system.980-000468.html en deze op een andere: https://www.logitech.com/nl-nl/products/speakers/z623-speaker-system-thx.980-000403.html goede sets en geen equalizer nodig, ook geen versterker of mengpaneel
Link naar reactie
Dat mengpaneel is omdat er veel meer op de versterker staat aangesloten, niet alleen een laptopje. Ik merk het bij anderen dat ze behoorlijk moeilijk lopen te doen met een setje speakers en meerdere inputs. Ik heb trouwens een hele tijd een behoorlijke set aangesloten gehad maar ben toch weer teruggekeerd naar een versterker. Kan zijn dat het tussen de oren zit maar het blijft toch een ander soort geluid. De set is naar de slaapkamer verhuisd voor aan de tv.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Op 20-8-2021 om 19:00, INA43 zei:

Ik speel diverse muziek instrumenten maar het ontbreekt mij de muziek goed af te spelen. Zou dit graag met een equalizer willen proberen

was geschreven 20-08,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...