Ga naar inhoud

mijn hp zbook gaat uit ipv slaapstand?


klungel

Aanbevolen berichten

mijn hp zbook 17 g3 wil niet in de slaap stand gaan met alle instellingen gechecked in het systeem welke op slapen staan als deksel sluit, gaat de laptop geheel uit. Ik ben al zeker twee weken aam het puzzelen en alle tips via google gevonden en geprobeert maar tot nu geen oplossing. hopelijk hebben jullie de gouden tip
Link naar reactie
Open Energiebeheer: Voor Windows 10 selecteert u Start en vervolgens instellingen > systeem > Power & slaap > extra energiebeheerinstellingen. Voor Windows 8.1/Windows RT 8.1: swipe naar binnen vanaf de rand van het scherm, tik op Zoeken (of wijs naar de rechterbovenhoek van het scherm als u een muis gebruikt en beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik vervolgens op Zoeken), typ energiebeheer in het zoekvak en tik of klik op Energiebeheer. Voor Windows 7: Klik op de Startbutton Pictogram voor startknop, klik op Configuratiescherm, klik op systeem en beveiligingen klik vervolgens op Energieopties. Voer een van de volgende handelingen uit: Als u een desktop, tablet of laptop gebruikt, selecteert u Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen. Selecteer Slaapstand naast Actie als ik op de aan/uit-knop druk en selecteer Wijzigingen opslaan. Als u uitsluitend een laptop gebruikt, selecteert u Het gedrag van het sluiten van het deksel bepalen. Selecteer Slaapstand naast Actie als ik het deksel sluit en selecteer Wijzigingen opslaan. Wanneer u uw pc in de slaapstand wilt plaatsen, drukt u op de aan/uit-knop van uw desktop, tablet of laptop. Als u een laptop gebruikt, kunt u ook het deksel van de laptop sluiten. Op de meeste pc's kunt u weer verder werken door op de aan/uit-knop te drukken. Dit geldt echter niet voor alle pc's. Het kan ook zijn dat u de computer uit de slaapstand haalt door op een willekeurige toets op het toetsenbord te drukken, door te klikken met de muis of door het deksel van de laptop te openen. Raadpleeg de documentatie bij uw computer of bezoek de website van de fabrikant voor meer informatie.
Link naar reactie
" Open Energiebeheer: Voor Windows 10 selecteert u Start en vervolgens instellingen > systeem > Power & slaap > extra energiebeheerinstellingen. Voor Windows 8.1/Windows RT 8.1: swipe naar binnen vanaf de rand van het scherm, tik op Zoeken (of wijs naar de rechterbovenhoek van het scherm als u een muis gebruikt en beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik vervolgens op Zoeken), typ energiebeheer in het zoekvak en tik of klik op Energiebeheer. Voor Windows 7: Klik op de Startbutton Pictogram voor startknop, klik op Configuratiescherm, klik op systeem en beveiligingen klik vervolgens op Energieopties. Voer een van de volgende handelingen uit: Als u een desktop, tablet of laptop gebruikt, selecteert u Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen. Selecteer Slaapstand naast Actie als ik op de aan/uit-knop druk en selecteer Wijzigingen opslaan. Als u uitsluitend een laptop gebruikt, selecteert u Het gedrag van het sluiten van het deksel bepalen. Selecteer Slaapstand naast Actie als ik het deksel sluit en selecteer Wijzigingen opslaan. Wanneer u uw pc in de slaapstand wilt plaatsen, drukt u op de aan/uit-knop van uw desktop, tablet of laptop. Als u een laptop gebruikt, kunt u ook het deksel van de laptop sluiten. Op de meeste pc's kunt u weer verder werken door op de aan/uit-knop te drukken. Dit geldt echter niet voor alle pc's. Het kan ook zijn dat u de computer uit de slaapstand haalt door op een willekeurige toets op het toetsenbord te drukken, door te klikken met de muis of door het deksel van de laptop te openen. Raadpleeg de documentatie bij uw computer of bezoek de website van de fabrikant voor meer informatie. "
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...