Ga naar inhoud

Naam bij 'Google play games' aanpassen.?


Kasander1

Aanbevolen berichten

Het wordt enorm irritant dat ik steeds de door Google verzonnen naam krijg te zien van 'Google play games' als ik een spel opstart op mijn smartphone. Dus ik op internet gekropen waar het door Google zo simpel werd aangegeven om het op te lossen. Helaas, dat werkt dus niet! Is er iemand in de zaal die mij ermee kan helpen zodat ik mijn eigen naam kan gebruiken?
Link naar reactie
ik weet dat je de voortgang van prestaties bij spellen in kan zien. niet beter te weten is dat bij je play account omgeving te vinden. daar is ook je naam aan te passen. maar ik speel zelf al lange tijd geen games meer op mobiel. weet daardoor wel dat je het kan aanpassen, maar weet zo even niet meer precies waar je moet zijn. maar het is mogelijk de naam aan te passen
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 13-8-2021 om 22:18, Kasander1 zei:

Het wordt enorm irritant dat ik steeds de door Google verzonnen naam krijg te zien van 'Google play games' als ik een spel opstart op mijn smartphone. Dus ik op internet gekropen waar het door Google zo simpel werd aangegeven om het op te lossen. Helaas, dat werkt dus niet! Is er iemand in de zaal die mij ermee kan helpen zodat ik mijn eigen naam kan gebruiken?

was geschreven 13-08,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...