Ga naar inhoud
  • 0

Is het nodig om de licentie van Eset security te verlengen? Of is Windows defender 10 voldoende


Makkie46

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ik vertrouw niet geheel blindelings op de windows defender. te vaak voorgekomen dat hier toch nog van alles doorheen "glipt" ik gebruik de gratis bitdefender. toch beschermd, en beter dan de defender, althans, dat vind ik. link: https://www.bitdefender.nl/solutions/free.html# Mvg, Gast
Link naar reactie
  • 0
Veel is afhankelijk van hoe je werkt, Windows Defender schijnt vooral te mikken op recente malware, met completere pakketten werk je waarschijnlijk ook tegen oudere malware. Ben je je onbewust van gevaren dan zou ik naast een vereiste back-up meer toepassen dan Defender, weet je waar de gevaren loeren dan kun je in principe zonder maar is Defender niet schadelijk.
  • Like 1
Link naar reactie
  • 0
Op 8-8-2021 om 19:16, Makkie46 zei:

Ik heb een licentie van Eset security , is het nog nodig om dit te verlengen.Of is de windows 10 defender tegenwoordig ruim voldoende. ?

was geschreven 08-08,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...