Ga naar inhoud

Welke muziek stond er op een mp3 usb stick als je hem kocht?


Aanbevolen berichten

Vroeger had ik een oude mp3 speler (van 256 mb) waar al nummers op stonden en die zijn toendertijd per ongeluk gewist. Maar tot op heden weet ik nog steeds dat er nummers op stonden die best leuk waren alleen kan ik mij niet meer indenken welke dat waren. Als ik ze hoor zal ik ze vast meteen herkennen want ik heb er goede herinneringen aan. Hopelijk kunnen jullie helpen!
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 5 maanden later...
4 uren geleden, shadedresource zei:

I find it hard to believe that an MP3 player would come pre-loaded with music. If that were the case, I believe the provider would run afoul of copyright laws. You didn't purchase that MP3 player brand new, did you? Or had they played music just for you while you were at the store?

 

dordle

100% that I'm sure there were already a few songs on it. Got it from my parents at the time and they never bought anything 2nd hand. So I'm also 100% sure it was new.

Link naar reactie
Op 12-1-2022 om 11:12, Rougarou9 zei:

@Dennis 100% dat ik zeker weet dat er al een paar nummers op stonden. Toendertijd gekregen van mijn ouders en die kochten nooit wat 2e hands. Dus ook weet ik 100% zeker dat hij nieuw was.

Die van mij waren toch altijd volledig leeg. Mogelijk dat je oiuders er muziek voor je op hebben gezet? ?

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
8 uren geleden, Manuel zei:

Die van mij waren toch altijd volledig leeg. Mogelijk dat je oiuders er muziek voor je op hebben gezet? ?

@ManuelNee echt niet, mijn ouders konden nooit met computers overweg en al helemaal niet in die tijd. Niemand heeft er nummers op kunnen zetten en niemand heeft de mp3 speler uitgepakt op mij na. Ik zweer echt dat er al een aantal nummers opstonden!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...