ojonkers Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Als ik Zoom op mijn 2e laptop installeer en dan iets wil doen komt er telkens de melding: "Zoom reageert niet". Op mijn andere laptop krijg ik dit niet, daar werkt alles gewoon. Wat houdt de werking tegen op mijn 2e laptop? Quote Link naar reactie
Homer Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Is lastig te zeggen gegeven de vele variabelen die mogelijk zijn bij pc’s. Misschien is het het beste eens een e-mail te sturen aan de maker met zoveel mogelijk details. Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Updaten? "Wanneer je de Zoom applicatie (die je gedownload hebt) geopend hebt, open je rechts bovenin je profiel. Hier klik je op 'Check for Updates'. Vervolgens krijg je de melding of Zoom up-to-date is of niet. Als dat niet het geval is kun je Zoom vanaf hier gelijk updaten." Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen