Ga naar inhoud

Hoe komt het dat veel vragenstellers niet het fatsoen hebben om te reageren op antwoorden?


Aanbevolen berichten

Je zegt het zelf al: Fatsoen. Vaak is ook aan de manier van vraagstellen al te merken dat iemand niet zal antwoorden. Ook zijn er diverse vraagstellers waarvan je van tevoren al weet dat ze niets terug zullen zeggen. Heel erg jammer en het doet mij soms twijfelen of ik mijn spaarzame tijd nog wel aan de mogelijke antwoorden moet besteden. Maar de enkelen die wel antwoorden (en vooral de personen die je ook echt kan helpen) maken het weer helemaal goed voor de zwijgzame meerderheid. Maar waar ik mij het meest aan erger zijn de personen die (soms op een ronduit onbeschofte manier) je even de les lezen omdat je een keer een fout antwoord hebt gegeven. Dat terwijl je alleen maar wil helpen. Zelf zijn ze te beroerd om iemand te proberen te helpen. Niemand kan alles weten en niemand denkt aan alles. We hebben allemaal eens voor het eerst een computer aangezet zonder kennis. Maar dat vergeten ze toevallig even. Ik deel je vraag maar ben ook voorzichtig met het antwoord geven op je vraag. Fatsoen zal zeker meespelen maar zolang je de ander niet persoonlijk kent is het zaak om niet te snel te oordelen.
Link naar reactie
Ik weet niet of het ouderwets is. Wij hebben onze kinderen bijvoorbeeld spelenderwijs opgevoed met veel van die "ouderwetse" regels. En ze gebruiken ze zonder nadenken maar ze komen er overduidelijk wel veel verder mee dan een ander. Dan krijg je toch wel een stil compliment. Ik ga hier door voor de enkelingen die een normaal antwoord kunnen geven of zelfs de tijd nemen voor een bedankje. Vooral dat laatste wordt ZEER gewaardeerd door mij (en de rest als iedereen weer normaal aan het werk is). Fijne tijd en mogelijk tot een goed antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...