Ga naar inhoud

mediaplayer voor dropbox-files ?


Aanbevolen berichten

Ik weet dat Kodi (OpenElec) een addon heeft voor Dropbox. En Kodi is goed op een Raspberry pi te installeren. De Raspberry pi op een tv aansluiten en op een versterker is een hele prettige combinatie, weet ik uit ervaring. Maar ik heb de addon zelf nog nooit getest. https://tinyurl.com/4572fr62 Kodi (OpenElec) is ook goed te installeren onder Linux welke weer geïnstalleerd kan worden op een laptop (met HDMI) die je door traagheid en zo eigenlijk weer zou weggooien!!
Link naar reactie
Ok, er valt dus van alles af. Zelf gebruiken we overal in huis RPi's. Iedere tv heeft er eentje achter zich hangen. Dan niet met Volumio maar met OpenElec. Er schoot mij ineens een mogelijke oplossing te binnen. Heb je wel eens gedacht aan een Chromecast? Dan stream je gewoon vanaf een smartphone naar de tv. En het hoeft echt geen nieuwe phone te zijn met een SIM er in, als die maar op hetzelfde netwerk zit als de Chromecast. Je installeert de phone met het account waar je ook de Dropbox gebruikt. De Chromecast sluit je aan op de tv en je versterker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...