Ga naar inhoud

Systeemcopie van Winows 10 werkt niet?


Aanbevolen berichten

Dit krijg ik: Een systeemkopie bestaat uit de Windows 10-partitie en de opstartpartities die nodig zijn om het besturingssysteem te starten. Het is verstandig om daar regelmatig een back-up van te maken. Je hebt dan altijd een veilige kopie en het scheelt weer veel werk: je hoeft Windows 10 en al je programma’s, instellingen en andere zaken niet opnieuw te installeren – alles zit immers in de systeemkopie. Om weer een werkend systeem te krijgen, hoef je alleen maar de systeemkopie terug te zetten. 01 Systeemkopie maken In Windows 10 zit het maken van een systeemkopie wat verstopt, net als de andere back-upopties. De snelste methode om de functie voor het maken van een systeemkopie te openen, is door in het startscherm de opdracht sdclt te typen gevolgd door Enter. Vervolgens zie je in het linkerdeel de optie Een systeemkopie maken staan. Klik erop om de procedure op te starten. En dan staat er bij u op de site een venster van Wiondows 7? Als ik in het vergrootglas van Win 10 SDCIT schrijf, kom ik op een paar ongewenste sites? Heeft u hetzelf weleens geprobeerd? Mvg Hugo
Link naar reactie
Je moet wel een HEEL scherp en groot scherm hebben wil je de fout er uit halen, zeg! Toevallig zit ik er achter zo eentje. Ik zal het foutje in kleine letters geven, dan zie je het verschil: Jouw sdcit is eigenlijk sdclt. De "i" is eigenlijk een "l". Dit gaat over https://computertotaal.nl/artikelen/how-to/zo-maak-je-een-systeemkopie-in-windows-10
Link naar reactie
Ik raad af Windows’ eigen methode te gebruiken, gebruik beter een externe imager liefst eentje die buiten Windows opstart. Met Windows’ eigen methode maak je gebruik van een mogelijk defect systeem (loopt al weken maanden met van alles er op gedaan) tevens is Microsoft denk ik geen expert op dit gebied van 100% betrouwbaarheid geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...