Ga naar inhoud

Systeemkopie Windows 10?


Aanbevolen berichten

Na het lezen van het magazine Computertotaal, besloot ik om een systeemkopie te maken, maar dit is me flink tegengevallen. Ik ben gisteren bijna de gehele dag bezig geweest, maar uiteindelijk is het niet gelukt! Ik had een 64 Gb SDXC card (SanDisk) gekocht en de eerste foutmelding die ik kreeg was dat deze kaart naar NFTS moest worden geformatteerd. Na dit gedaan te hebben kreeg ik de foutmelding dat dit station niet geschikt was voor deze systeemkopie. Na uiteindelijk een programma te hebben gedownloaded die wel deze backup kon doen, kreeg ik uiteindelijk de melding dat de huidige kaart (64 Gb) niet voldoende was en dat ik een andere kaart in mijn pc moest doen. Vraag: Hoe kan ik wel een systeemkopie doen en zodanig dat ik deze alleen op de 64 Gb SDXC card heb (ik neem aan dat ik deze eerst 'leeg' moet formatteren?)
Link naar reactie
Kijk eens hoe groot Windows eigenlijk is en verbaas je. Die kan makkelijk de 130Gb gaan raken. Tja, de tijd van Windows 98se, uitgekleed tot krap 80Mb, is echt voorbij! Doe een (echt) schone installatie van Windows 10, dus inc. een format. Haal alle updates binnen en bekijk daarna de volgende url: https://tinyurl.com/3e69fk97 Kijk daarna hoe groot Windows is en maak eventueel een backup.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...