Ga naar inhoud

Is er een manier om van bluetooth naar 3,5mm te gaan?


Aanbevolen berichten

kijk hier eens naar https://www.coolblue.nl/product/473038/logitech-bluetooth-audio-adapter.html?cmt=c_a%2Ccid_8856328721%2Caid_94537023732%2Ctid_pla-307300806133%2Cgn_g%2Cd_m&gclid=CjwKCAjwx6WDBhBQEiwA_dP8rUYajgWMZG4l51VXtPbUAWn5MgAWxZ2VOyuGEseBoVcKeJJQRIyRPxoC9s8QAvD_BwE mvg, Gast
Link naar reactie
nee dat is niet andersom, immers een koptelefoon zendt niet uit (zoals een microfoon) maar ontvangt het signaal. met een dergelijke BT adapter kan je dus van een mengpaneel uitgang (tulp of minijack) naar BT (signaal wordt draadloos omgezet) en je BT koptelefoon verbindt je dan weer met de adapter. zo heb ik mijn speakersysteem ook op mijn computer aangesloten met BT. Vanuit de pc wordt via de wifi antenne met onderstuening voor BT het signaal draadloos omgezet, en aan de andere kant van de kamer staat een speakerset ((zonder BT) waar deze adapter op aangesloten zit, en zodoende het signaal kan ontvangen. werkt perfect
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Op 4-4-2021 om 13:29, Roy-_- zei:

Ik ben DJ en wil een draadloze koptelefoon kopen. Alleen zit er op mijn DJ set geen bluetooth. Is er een manier om dan toch de bluetooth functie te gebruiken? Met een speciale dongle ofzo?

was geschreven 04-04,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...