Ga naar inhoud

mappen bewerken?


Aanbevolen berichten

Je moet Microsoft daarvoor op aankijken dat het niet gaat zoals jij wilt. Die bepalen hoe jij werkt en wat je te zien krijgt. Om met de die-hard aanhangers van Windows 10 te spreken: Je moet met de tijd mee gaan. Waarbij ik wil opmerken: ... zoals Microsoft dat bepaald. (Nee, ik ben geen tegenstander van Microsoft maar ik bepaal liever zelf alles)
Link naar reactie
Nog een keer uitleggen. Al mijn mappen staan altijd op lijstweergave zodat ik 1 rij onder elkaar heb met de items per type op volgorde. Regelmatig wijzigt dit automatisch naar een andere weergave waarna ik het weer zet zoals ik wil. Nu is er 1 map (alle andere mappen reageren normaal) waar in de lijstweergave opeens een onderverdeling is van 0-9, A-E, F-L, M-R en S-Z. Dit is eerder gebeurt, maar toen kon ik het aanpassen. Dat lukt niet meer. Ik hoopte dat iemand hier een oplossing voor had.
Link naar reactie
Laatste poging, dan hou ik er mee op. Start Verkenner Beeld Opties Map- en zoekopties wijzigen Weergave Mappen herstellen Venster sluiten Details Map- en zoekopties wijzigen Weergave Op mappen toepassen OK Kijk ook keven met rechter muisknop op map en dan Eigenschappen of er iets aangevinkt staat wat uit moet staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...