Ga naar inhoud

Zoekbalk Windows reageert niet op toetsenbord


pa4jj

Aanbevolen berichten

Als ik wat wil zoeken in windows en ik tik op het vergrootglas opent er een scherm waar naast het vergrootglas staat: Typ hier om te zoeken. Maar er verschijnen geen tekens als ik dat doe. Het toetsenbord is niet defect want in diverse andere programma's werkt het perfect. Indexeren heb ik al gedaan maar dat helpt dus niet. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
je kan beide uitschakelen, want ze zijn eigenlijk overbodige functionaliteit. rechtsklik op zoekvak en in menu "zoeken" op verbergen zetten, en bij het zoekicoon het vinkje weghalen. je kan in plaats daarvan gewoon ook je startmenu openen en direct beginnen met typen waar je naar wil zoeken. je kan ook hier kijken hoe je dat in en uitschakelt: https://youtu.be/_rnJmKZgluE werkt het zo wel? mvg, Gast
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
Op 23-3-2021 om 21:41, pa4jj zei:

Als ik wat wil zoeken in windows en ik tik op het vergrootglas opent er een scherm waar naast het vergrootglas staat: Typ hier om te zoeken. Maar er verschijnen geen tekens als ik dat doe. Het toetsenbord is niet defect want in diverse andere programma's werkt het perfect. Indexeren heb ik al gedaan maar dat helpt dus niet. Iemand een oplossing?

was geschreven 23-03,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Zoekbalk Windows reageert niet op toetsenbord

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...