Ga naar inhoud

Ik mis nog steeds het Computeridee forum, jullie ook?


burgkop

Aanbevolen berichten

Is er eigenlijk wel eens een behoorlijke uitleg geweest waarom het CI-forum is gestopt? En om dit huidige "forum" nou een café te noemen gaat ook wel erg ver. Was het hier maar zo druk als in een gemiddeld café! We zitten er maar met een paar personen en af en toe komt er iemand even binnen wandelen. Wat de layout betreft, dat is inderdaad erg onhandig opgezet. Maar daar kan C!T niet veel aan doen. Volgens mij hebben ze het uit handen gegeven.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zover ik het weet werd het onderhouden door enkele vrijwilligers en 1 in het bijzonder, denk ik, welke er teveel tijd in moest steken, na het jaren gedaan te hebben. Geen idee waar al die CID forum meisjes en jongens zijn gebleven. Ik blijf het jammer vinden. Vraag mij af of er geen mouw aan te passen was om het met meerdere leden aan de praat te houden. Het is meerdere keren in andere handen overgegaan, dat zal er ook wel mee te maken hebben, jammer, jammer. Ik was erbij vanaf nr. 2, dus tientallen jaren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...