Ga naar inhoud

Hoe kan ik de usb-tethering aanzetten als die grijs blijft om toch de tablet met het toetsenbord te verbinden?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Mijn vader heeft laatst een toetsenbord gekocht die hij via een micro-usb kan aansluiten op de tablet. Door bepaalde redenen is een Bluetooth keyboard voor ons onmogelijk. Echter werkt het toetsenbord niet met de tablet. Ik heb de tablet met de pc verbonden en dan wordt het schuifbalkje van usb-tethering groen, maar als ik de tablet met het toetsenbord verbind, blijft het grijs en kan ik hem niet aan schuiven. Heel het internet heeft het over een "allow" of "deny" optie, maar die komt bij hem niet eens op. Zou het kopen van een andere keyboard beter werken? Heeft iemand een idee om de usb-tethering toch aan te krijgen en de tablet met het toetsenbord te verbinden? Mijn vader was zó teleurgesteld, ik wil hem zo graag helpen... De tablet is een acer iconia One 8 B1 870. Alvast enorm bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...