Ga naar inhoud

Is een gxt 1650 goed?


Aanbevolen berichten

Verschillende games, verschillende specs. Heel lastig want om de juiste info te krijgen zal je zelf op zoek moeten gaan. Er is namelijk geen rechtstreeks antwoord te geven op je vraag. Dit doe je door een simpele zoekopdracht in Google; game-naam specs Bijvoorbeeld; assassin's creed valhalla specs Op die manier kan je kijken of de computer met de door jouw opgegeven specs de juiste is voor de games die je wilt spelen.
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een pc met een gtx 1650 videokaart en kan je zeggen dat die zeker erg goed is. Ik speel Thief, Skyrim, Assasin's Creed en Witcher 3 en alle spellen werken prachtig met die videokaart. Ik het de spellen altijd op middel tot hoge graphics en soms zelfs eventjes op ultra. :-) Over de kern weet ik niet veel, dus daar kan ik het niet over hebben. Wel heb je een hoog HDD opslag geheugen. Da's fijn. Je SSD geheugen is wel aan de lage kant. Dat is niet per se een probleem, zo lang je de meeste bestanden maar op je HDD opslaat, anders wordt je computer een beetje slomer. Maar ja, de videokaart is zeker erg mooi en je RAM geheugen van 16GB is ook erg netjes. Al met al een goede laptop keuze. Mocht je nog een andere laptop vinden met een iets hogere SSD geheugen, dan is dat net iets fijner, maar je voorgestelde laptop ziet er prima uit. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen! Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust! ^^
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...