Ga naar inhoud

instellingen worden beheerd door uw organisatie?


lakeluss

Aanbevolen berichten

Enkele opties in het venster Instellingen zijn ontoegankelijk er staat: "Een aantal van deze instellingen zijn verborgen of worden beheerd door uw organisatie". Ik heb een Asus laptop met W10Home 64 bit. Uiteraard heb ik een account met administrator rechten Bij Instellingen diagnostische gegevens en feedback kan ik dus niets veranderen omdat daar boven dus al de melding Een aantal van deze instellingen zijn verborgen of worden beheerd door uw organisatie" staat. Er staan daar twwe opties (beide dus lichtgrijs en niet aan te klikken) Vereiste diagnostische gegevens en optionele diagnostische gegevens waarbij vereiste is aangevinkt. Ik heb als 'Administrator' op de DOS-opdrachtregel, het commando 'SFC SCANNOW uitgevoerd en daarna het Register van Windows 10 gecontroleerd en laten repareren door Wise Registry Cleaner. In het register staat HKEY_CURRENT_USER\ SOFTWARE\ Policies\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion\ PushNotifications\ NoToastApplicationNotification' op '0'. Ook kwam ik nog tegen dat het probleem vaak is op te lossen door met de registereditor in de registersleutel HKCU\SOFTWARE\Policies\ Microsoft\Windows\ CurrentVersion\ PushNotifications de DWORD-waarde NoToastApplicationNotification te wijzigen in 0 (mogelijk moeten de registersleutel en registerwaarde eerst worden aangemaakt. Ik heb echter in het register alleen HKEY staan en geen HKCU. Ik heb ook geen idee op welke plek ik die sleutel moet maken en of dat zin heeft. Wat kan ik nu nog doen om die vervelende meldig weg te krijgen en weer zelf alles te kunnen wijzigen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...