Ga naar inhoud

adreswijziging?


Aanbevolen berichten

Helaas moet ik je melden dat je je vraag op het technische forum van ComputerTotaal! hebt gesteld. Dit forum is bedoeld voor vragen en/of tips over computers en zo’n beetje alles wat er op lijkt, er (enigszins) mee te maken heeft en/of er (min of meer) aan vast hangt. Vragen over facturen, accounts, abbonementen en verder alles wat met het zelf magazine zelf te maken heeft zullen hier niet beantwoord worden. Ik moet toegeven dat het deel van deze site welke je dan wel nodig hebt niet logisch te vinden is. Wie kijkt er nou onder de categorie ‘Shop’ als die ‘Contact’ zoekt? Maar volgens mij is C!T niet zelf volledig verantwoordelijk voor de opzet van deze site. Hierbij informatie die je mogelijk kan helpen zodat je die zelf niet hoeft op te zoeken: – Heb je vragen en/of opmerkingen voor de redactie? Mail naar: redactie@computertotaal.nl – Heb je vragen en/of opmerkingen over je abonnement? Mail naar: klantenservice@reshift.nl of bel: 023-5364401 of schrijf naar: Computer!Totaal Richard Holkade 8 2033 PZ Haarlem [bron van adressen en nummer: https://computertotaal.nl/contact]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...