Ga naar inhoud

De TV en de JPG's

Aanbevolen berichten

[faqmanvraag=Maarten 't Hart]Mijn Philips TV is opgenomen in het thuisnetwerk. Met deze TV kan ik dus naar internet. Ik zie ook de (gedeelde) mappen op mijn hoofdcomputer. Ook de JPG-bestanden zie ik in deze mappen staan. Als ik echter zo'n JPG-foto wil, dan openen krijg ik de melding: "Kan bestand niet openen of lezen..." Als ik een nieuwe map aanmaak op de PC en een foto erin kopieer, dan is dit gelijk op de TV terug te zien. Echter dezelfde melding bij openen van de foto. Als ik een USB-stick met foto in de TV doe, dan kan de foto wel worden geopend op de TV.[/faqmanvraag]
[faqmanantwoord]In uw laatste opmerking, over die USB-stick, zit hem het venijn. JPG-bestanden kunnen dus wel degelijk worden geopend, dus heeft het probleem niets te maken met het grafische JPG-formaat. Dat betekent automatisch dat het probleem een netwerkprobleem is. U moet controleren als welke gebruiker de TV is aangekoppeld op uw hoofdcomputer. En aan die gebruiker gaat u – als is het maar tijdelijk – alle rechten toekennen. Lezen, schrijven, de hele mikmak.[/faqmanantwoord]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...