Ga naar inhoud

Programmabestand verwijderen

Aanbevolen berichten

[faqmanvraag=Louis van den Hoed]Ik heb Windows 7 en ik wil een programmabestand verwijderen. Dat lukt niet, want ik krijg steeds de mededeling "...u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren..." Ik ben ingelogd als 'Administrator', maar ik blijf dezelfde boodschap krijgen. In het 'Gebruikersaccountbeheer' is het schuifje helemaal naar beneden gezet, maar ook dat helpt niet. Bij de eigenschappen van het betreffende bestand, op het tabblad 'Beveiliging', staat bij 'Volledig beheer' een vinkje. Wat kan ik nog doen om dit bestand te verwijderen?[/faqmanvraag]
[faqmanantwoord]Dat vinkje bij 'Volledig beheer' zegt niet alles. Ga op die plek eens naar de geavanceerde eigenschappen van dat specifieke programmabestand om te weten te komen wie de eigenaar is. Eenmaal op die plek aanbeland kunt u achterliggende kenmerken aanpassen en daar gaat het hier om. Heeft u het trouwens al eens geprobeerd in de 'Veilige Modus'?[/faqmanantwoord]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...