Ga naar inhoud

Find my phone (Zoek mijn telefoon)?


Aanbevolen berichten

Op een doordeweekse dag fietste ik van mijn werk naar huis en zag een (uiterst dure!) smartphone midden op het fietspad liggen. Uiteraard heb ik hem meegenomen naar huis met het idee om uit te vinden van wie die was. Bedenk even dat een beveiliging slechts een vertraging is dus dat zou wel lukken. Maar hij ging af! Iemand belde naar de telefoon. Daar het niet mijn bedoeling was de smartphone te houden voor eigen gebruik heb ik opgenomen en kwam er zo achter van wie die was. De telefoon is kort daarna verenigd met zijn ZEER blije eigenaar. – Waarom dit (waar gebeurde) verhaal? Om gebruikers van Android er op te wijzen dat er een zeer gemakkelijke manier is om snel uit te vinden waar je smartphone ligt. Ik heb het getest met verschillende phones op diverse plekken in de buurt en het werkt wonderlijk goed! Log gewoon even in bij Find my phone (zoek mijn telefoon). De rest spreekt voor zich. Enig ‘nadeel’ kan zijn dat de phone uit staat, dan is er niets aan te doen en blijft de phone waarschijnlijk voor altijd gescheiden van je. ComputerTotaal heeft er ooit een artikel over geschreven maar het zou goed zijn als ze wederom een up-2-date artikel er over zouden publiceren. Hier onder lees je de instructies;
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...