Ga naar inhoud

Als spammer aangemerkt

Aanbevolen berichten

[faqmanvraag=J.H. Klaren]Outlook 2007 verstuurt E-mailberichten die er niet zijn! Als ik op verzenden druk, terwijl ik niets in het 'Postvak UIT' heb staan, dan zie ik rechtsonder in beeld dat er tóch E-mailberichten worden verzonden. Ik heb alles gescand met Avira, Malwarebytes en Ad-Aware en toch niet kunnen vinden. Opeens krijg ik bericht van Google dat ik blijkbaar als spammer ben aangemerkt![/faqmanvraag]
[faqmanantwoord]Het verzenden van E-mailberichten die u niet 1-2-3 kunt thuisbrengen hoeft niet per definitie een besmetting te zijn, maar dat terzijde... Maar omdat Google u als spammer beschouwt, is er wel degelijk iets aan de hand. Men heeft geconstateerd dat er via uw router (lees: uw vaste IP-adres) het nodige verkeerde E-mailverkeer wordt verspreid. En dat is de reden waarom u op een blacklist bent terechtgekomen! Intussen moet u voor wat betreft het virusgebeuren eens aan de slag met – voor deze ene keer – Norton Antivirus. Norton Antivirus kent namelijk het fenomeen 'Script Blocking'. Welnu, het kan niet missen of er wordt gebruik gemaakt van een scripttechniek om via Outlook 2007 E-mailberichten te versturen. En dus moet u zich daar even op concentreren... Dat wil zeggen, Norton Antivirus gaat u ongetwijfeld vertellen wat er zoal wordt geblokkeerd en dan is de dader opeens snel gevonden![/faqmanantwoord]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...